miércoles, 11 de noviembre de 2009

Resum/valoració Blocosfera:

El meu treball sobre la Blocosfera l'hem creat la Laia Nieves, la Zaida Díaz, la Mireia Luque i per últim jo. El títol del nostre treball és LA MÚSICA I ELS NENS, hem relacionat la música amb tot allò que els aporta als nens.
hem fet cadascuna una entrada sobre un subtema del tema principal. I a continuació ens vam anar enllaçant unes amb les altres.

La primera en fer una entrada va ser la Zaida, amb LA INICIACIÓ MUSICAL ALS NENS.
La segona entrada la vaig fer jo mateixa, amb ESTÍMULS MUSICALS A LA INFÀNCIA, jo em vaig enllaçar a la Zaida i la Mireia amb mi i la Zaida, amb una entrada anomenada ELS BENEFICIS DE LA MÚSICA EN ELS NENS i per últim la Laia s'ha enllaçat amb mi amb uns VÍDEOS relacionats amb tot allò que vam explicar i la Zaida s'ha enllaçat amb la Laia.

Crec que la meva aportació a sigut bona davant el tema escollits, és molt important com estímular als nens davant la música.

Reflexió: amb la creació d'aquesta activitat, tot i que ha sigut planificada per les quatre personalment, hem pogut observar i saber que és una blocosfera, no només saber, si no experimentar nosaltres mateixos la creació de una blocosfera, i no quedar-nos només amb el que és.

No hay comentarios:

Publicar un comentario