sábado, 21 de noviembre de 2009

Setmana d'activitats: dilluns16, Jardí de Cordes.

Dilluns vam anar al Jardí de Cordes de Cerdanyola, per més informació sobre l'activitat entrar a natupark.
Amb aquesta activitat ens va permetre des de l'assignatura d'Educació Física, examinar i explicar els elements i protocols per a preparar sortides amb nens i nenes d'educació infantil.
Durant l'activitat vam poder observar el recorregut del parc de cordes per infantil, i té difernts activitats que pels majors, com és l'alçada i que en cada parada poden baixar, si tenen alguna urgència. Ho podeu observar en les següents imatges:



Després d'observar el circuit per l'edat d'infantil. Vam observar la sensació nosaltres mateixos, en circuit per nosaltres, a una alçada molt més gran i obstacles més complicats. En un primer moment quan vaig arribar a dalt vaig pensar per què m'he pujat després m'ho vaig passar molt bé. Vaig passar por al principi del circuit i al final d'ell. Però quan vaig baixar d'un, vaig fer un altre. Quan vaig acabar l'activitat tenia una bona sensació.

No hay comentarios:

Publicar un comentario