miércoles, 25 de noviembre de 2009

Pràctica Google Docs

La pràctica la vaig fer amb: Laia Nieves, Mireia Luque, Zaida Díaz i jo. Vam organitzar tota la pràctica davant un cap de setmana a Eivissa.

Els passos que vam seguiren la pràctica van ser:

1. Crear un document de text: aquest punt de la pràctica va ser creat per la Mireia, i convida a les persones del grup, en aquell document de text, es poden fer modificacions i les altres persones les veuen en el mateix moment.

2.Crear una presentació: el punt de presentació va ser creat per la Zaida, i ens convidar als altres, a fer una presentació sobre el cap de setmana.



3. Crear un full de càlcul o formulari: la vaig crear, jo mateixa, vam crear entre totes unes preguntes per organitzar millor el viatge, el que ens era millor. I a partir del formulari fet entre totes es contestava i surt un full de calcúl amb les respostes.

Reflexió: davant la creació d'aquesta activitat m'he adonat que es poden fer moltes activitats i treballs amb diversa gent sense estar junts i que tothom tingui la possibilitat de retocar els documents si hi ha alguna cosa que no l'agrada.

No hay comentarios:

Publicar un comentario