jueves, 24 de diciembre de 2009

Seminari (22/12/09), acomiadament.

El passat dimarts dia 24 de desembre, va ser l'última sessió de seminari, vam fer una hora en seminari, on cada grup feien una cosa diferent. L'Inma ens va proposar una petita activitat per finalitzar. Va ser una activitat molt divertida, on vam intentar fer un debat amb un argument principal que ens havia repartit l'Inma a cadascú a sort, va ser divertit el tema principal del debat era el nadal i a partir d'allà cadascú havia de fer-se lloc a la conversa per poder dir el seu argument.
Posteriorment ens vam reunir tots els seminaris a l'autori, on vam poder escoltar una roda de contes de la mà de Roser Ros.

Aquest primer seminari que he pogut viure, a mi m'ha anat molt bé, ja que m'he pogut obrir una mica, davant la meva timidesa i agafar confiança amb mi mateixa, a més m'ha tocat un grup que tots ens em portat molt bé i no teniem tanta vergonya de fer les coses davant seu. M'agradaria tenir un grup de seminari tant proper com el que tingut aquest quatrimestre, tant pels companys que he tingut, com per la tutora de seminari que ens ha ajuda't a agafar confiança en nosaltres mateixos.

Moltes Gràcies

No hay comentarios:

Publicar un comentario